Miksi sähköpostilistan luominen on tärkeää?

Miksi sähköpostilistan luominen on tärkeää? Sähköpostilistan kerääminen ja sähköpostien lähettäminen saattaa ehkä kuulostaa jokseenkin vanhanaikaiselta. Sitä se ei kuitenkaan ole. Sähköpostimarkkinointi tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia myynnin kasvattamiseen, jos sitä osaa hyödyntää oikein. Sähköpostilista on tärkeä osa inbound-markkinoinnin strategiaa Sähköpostilistan luominen on yksi inbound-markkinoinnin kulmakivistä. Inbound-markkinoinnilla tarkoitetaan markkinointia, jossa asiakas on aina keskiössä ja asiakas tekee aina …

Miksi sähköpostilistan luominen on tärkeää? Lue lisää »

a person sitting on wooden planks across the lake scenery

Miltä näyttää digimarkkinoinnin tulevaisuus?

Miltä näyttää digitaalisen markkinoinnin tulevaisuus? Tiesitkö, että elämme tällä hetkellä post-digitaalista ajanjaksoa? Termiä on jo useita vuosia käytetty kuvaamaan aikaa, jossa digitaalisten kanavien perinteinen käyttö ei enää tuo kilpailuetua yrityksille. Ennen kaikki oli toisin Digitalisaation alussa yritykset, jotka siirsivät toimintansa ensimmäisenä verkkoon, saivat huomattavaa kilpailuetua verrattuna yrityksiin, jotka eivät olleet sitä vielä tehneet. Yritykset, jotka …

Miltä näyttää digimarkkinoinnin tulevaisuus? Lue lisää »

close up photo of programming of codes

Mitä konversio-optimointi tarkoittaa?

Mitä konversio-optimointi tarkoittaa? CRO eli konversio-optimointi tarkoittaa verkkosivujen tehokkuuden parantamista. Verkkosivujen tehokkuutta mitataan konversioasteella (%), joka lasketaan jakamalla tapahtuneet konversiot verkkosivujen kävijöiden kokonaismäärällä. Konversioastetta pyritään nostamaan optimoimalla sivuja strategisin ja visuaalisin keinoin. Saatat ehkä pohtia, mitä konversio oikein tarkoittaa? Konversio tarkoittaa jonkin sivustolle asetetun tavoitteen tapahtumista, kuten uutiskirjeen tilaaminen tai oston tapahtuminen. Tavoitteita voi olla …

Mitä konversio-optimointi tarkoittaa? Lue lisää »

Mikä on Facebook-pikseli?

Mikä on Facebook-pikseli (nykyisin Meta-pikseli)?

Mikä on Facebook-pikseli (nykyisin Meta-pikseli)? Yksi sosiaalisen median parhaimmista hyödyistä, on mahdollisuus testata, seurata ja kohdistaa mainoksia hyvinkin tarkasti. Tämä onnistuu Facebook-pikselin avulla. Facebook-pikseli on tiedonkeruutyökalu, jonka avulla saat kaiken irti mainoksistasi Facebookissa ja Instagramissa. Facebook-pikselin nimi muuttui helmikuussa 2022 Meta-pikseliksi, mutta termi Facebook-pikseli on yhä käytössä Suomessa. Jos teet Facebook- tai Instagram-mainontaa tai aiot …

Mikä on Facebook-pikseli (nykyisin Meta-pikseli)? Lue lisää »